Пропускане към основното съдържание

Dacia: Great Wall не ни притеснява

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?


Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, от когото AutoMedia.bg взе интервю по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време.

Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".

Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева.

"Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia:

"Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години.

Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

Източник dnes.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ралица Тошкова в порно снимка

В общество от педали и вечни скандали се взриви и още един сексскандал, този път на невероятния модел  Ралица Тошкова , врътнала едно фелацио на предполагаемия късметлия Владо Арабаджиев, с когото се знае, че красавицата има отношения. Стана модерно да гледаме порно снимки и клипове на звезди, така че скоро време ще вземат да ни станат банални, но дотогава има още какво да се види. На всички бе любопитно да надникнат в дебрите на сексуалните възможности , които  адреналинката  Яна  показа пред цяла България или пък на други звезди, но определено тя бе в класацията топ десет зад позиция номер 1. Сега има и други кандидатки да си показват “дреболиите” като вече споменатата палавница Тошкова. Девойчето е имала много любовници като например футболиста Ники Михайлов и Александър Младенов, както и още една тайфа с известни пелейбои, така че кой е на знаменития фотос, не се знае, въпреки че за най-вероятен се смята  Арабаджиев . В крайна сметка може да заключим, че с възможностите на сексапил

Коледни и зимни изображения и картички

Коледни пожелания Коледни стихотворения за деца

България излага на опасност връзките си и с Израел, и с арабските страни

Близо две седмици след експлозията в пълен с израелски туристи автобус българските следователи казват, че още не са идентифицирали атентатора и не обявяват публично кой смятат, че стои зад атентата. Ако следите продължават да са неясни, какво ще е отражението на трагедията върху малката балканска страна, е ясно: тя излага на опасност тесните си връзки както с Израел, така и с арабските страни в Близкия изток, пише в днешния си брой в. "Ню Йорк таймс". Българските власти видимо не са склонни да се присъединят към израелския премиер Бенямин Нетаняху, който публично хвърли вината за атентата върху Хизбула и Иран - становище, което неофициално се споделя от американски представители. Вместо това правителството се опитва да не разкрива подробности по разследването, надявайки се да избегне грешки в ситуация с глобални политически последици и отражения върху сигурността на фона на все повече свидетелства за война в сянка между Израел, от една страна, и Иран и Хизбула от друга. Вестн